Holanda y Panama - Reisverslag uit Bella Vista, Panama van Jante Graaf - WaarBenJij.nu Holanda y Panama - Reisverslag uit Bella Vista, Panama van Jante Graaf - WaarBenJij.nu

Holanda y Panama

Door: jante

Blijf op de hoogte en volg Jante

19 Februari 2010 | Panama, Bella Vista

Hola todos!

Dat is lang geleden..
Er is veel gebeurd de laatste tijd. Na mijn erg leuke trip naar Nederland in December, als verrassing voor de familie, ben ik helaas eind januari nog een keer in Nederland geweest.
Mijn lieve Opa heeft de strijd niet kunnen winnen. Gelukkig hebben mijn zusje en ik alletwee nog even contact met hem gehad en heb ik hem zijn laatste glimlach kunnen geven. Ik kan het nog steeds niet geloven dat hij niet meer bij ons is.

Nu ben ik weer in Panama en gaat het leven weer door. Zo gek.

Ik ben druk met het showen van appartmenten voor zowel verhuur als verkoop. Dus ik hoop dat daar snel weer iets uitkomt.

Begin April gaan Evens en ik een Bed & Breakfast managen hier aan de rand van de stad. Super leuk! 4 kamers met badkamers,gezamelijke woonkamer en terras voor de gasten. Beneden gaan wij wonen. www.dospalmitos.com is under construction. Het is onder aan een berg, Ancon Hill, omgeven door palmbomen en groen. In een mooie wijk. Daarbij blijf ik gewoon makelaartje spelen. En heeft Evens ook gewoon zijn werk.

Afgelopen weekend hebben we carnaval gevierd in Las Tablas, 4 uur rijden van de stad (zonder al teveel verkeer), terug deden we er 6,5 uur over....
Zie pictures. Was erg lachen. Veel water, veel mensen, veel zon (zelfs Evens is verbrand). We hebben in onze auto overnacht..

Sommige van jullie weten het al, sommige nog niet... We gaan trouwen! En jawel de datum is geprikt 11-02-2011 ! Ook de locatie is al duidelijk. Het wordt een super tropische bruiloft aan de caribische kant van Panama. Omgeven door jungle, palmbomen, strand en water. Mijn 'baas' zijn vader heeft hier een stuk grond, super mooi, er staat een huis en de plannen voor cabanas of iets dergelijks zijn aanwezig. Hier ga ik samen met Elizabeth mijn collega onze bruiloft organiseren!! Ben er zelf helaas nog niet geweest maar een deze dagen gaan we kijken. Maar het klinkt perfect. Can't wait!

Verder gaat hier alles weer zijn gangetje, het is echt droge periode oftewel zomer, dik 35graden en al lang geen regen gehad.

Dikke kus en tot mails, skypse of bels...



  • 19 Februari 2010 - 23:17

    Romy:

    Wat leuk dat je gaat trouwen! Gefeliciteerd!
    Wordt vast een super mooie bruiloft daar..
    X Romy

  • 19 Februari 2010 - 23:25

    Ellen:

    Super gaaf dat je gaat trouwen!!!!!!! Ben zo blij voor je!!!

    Ik heb carnaval in Rio de janeiro gevierd ook helemaal leuk!!!!

    Lieverd spreek je snel wat langer ik zit weer in Frans Guyana en de kids vragen aandacht..

    hele dikke kus

  • 20 Februari 2010 - 08:55

    Rachel:

    Leuke foto's! Ziet er erg gezellig uit. En van wie is die ontzettend mooie buik? :-) x

  • 20 Februari 2010 - 09:13

    Marian:

    wat leuk om te horen dat je gaat trouwen en je word zeker een hele mooie bruid.
    ik had wel op je bruiloft willen komen ,maar mijn kinderen hebben besloten om dit jaar te gaan trouwen.
    barry op 1april nee geen grap en miranda op 17 september.dus ben druk aan het sparen.
    groetjes aan dat leuke vriendje van je.
    groetjes uit den helder franc en marian

  • 20 Februari 2010 - 09:13

    Chant:

    Lieve Jant,

    ben blij weer een verhaal van je te lezen, van de foto's werd ik helemaal blij, dus dat geeft me weer een goed gevoel, na het niet zo goede begin van 2010. Heb je nog gesmst, maar weet niet of ik wel het juiste nr. heb. Ik zal je snel mijn nieuwe ontwikkelingen mailen......... Kus Chant

  • 20 Februari 2010 - 10:53

    Michel Petersen:

    Hola Jant,
    Allereerst gecondoleerd met je opa.
    En wat een groot nieuws zeg
    trouwen te gek.
    Goed te horen dat je het erg druk hebt met werk...maar ik had ook niet anders verwacht van zo'n bezig bijtje.
    Nou tot het tropische weer in gran get de la mer maar weer

    Groetjes Mi,Bi,De en Ray

  • 20 Februari 2010 - 11:55

    Edje:

    Hoi Jante! Allereerst gecondoleerd met je opa...wat naar voor jou en de familie. En dan uiteraard supergaaf dat jullie gaan trouwen! Je hebt het echt goed voor elkaar, RESPECT! Ik wens je heel veel fun bij de voorbereidingen! Liefs van mij en Jay-Luca

  • 20 Februari 2010 - 15:06

    Henk En Kina:

    hey jante
    allereerst ons medeleven met het overlijden van je opa het is altijd verdrietig als je opa er niet meer is maar wat een goede berichten super leuk een bed en breakfast komt jullie plan toch uit en dan ik zie het al voor me evens op z,n knieen op het warme strand en wuiven de palmen ,, heeft,ie toch wel gedaan he,, helemaal goed hoop gauw weer wat van je te horen dikke knuf van ons

  • 22 Februari 2010 - 10:25

    Yv:

    NOU KAN M'N TICKET WEL VAST GAAN BOEKEN HIHIHI! WHOEHOE PARTY ON THE WAY... FIJN OM JE MET DE MOOIE DINGEN VAN HET LEVEN BEZIG TE HOUDEN HÈ EN OPA KIJKT TOCH WEL OVER JE SCHOUDER MEE HOE GOED & MOOI JE HET ALLEMAAL DOET!
    TALK 2 YOU SOON!
    XOXO

  • 22 Februari 2010 - 11:21

    Antje:

    ...... iehhhh wat leuk dat je gaat trouwen, van harte meis. Helemaal tegek, spannend en een droom die uitkomt lijkt mij. Wat leuk dat jullie een B&B gaan beginnen, spannend zeg. Kijk eens op www.deboereplaats.nl voor onze B&B.

    Die Carnaval ziet er wel helemaal te gek uit en van wie is dat heerlijke barssie op de foto, mijn god :) daar worden we blij van.... hahahaha

    Nou meis succes met de voorbereidingen enzz. Ik kijk alweer uit naar je volgende mail

    Kus an

  • 22 Februari 2010 - 13:53

    Lex Wemer:

    Geniet van het leven. De wereld is zoveel groter als Groote Keeten.
    Dag Jante.

  • 22 Februari 2010 - 14:09

    Marieke :

    Hey lieve Jant!
    Ik ben blij dat je je draai weer een beetje gevonden hebt daar! Niet leuk om terug te moeten voor je opa op zo'n manier. Ik heb ook geen afscheid meer van je genomen, jammer! Maar super zeg van die bed&breakfast! Wie weet komen TJ en ik ooit wel een keer bij jullie logeren!!!! Dat zou leuk zijn. We zijn net terug van een weekje wintersport in Kirchberg! Erg gezellig. Ik met 7 mannen uit Callantsoog!!!! hahaha veel gelachen.
    Verder gaat alles hier zijn gangetje. Verbouwing staat een beetje stil ivm geldgebrek!! Maar het komt wel goed hoor!
    Geniet lekker van je leventje daar en we spreken elkaar vast snel.
    Groeten van je neef en een dikke kus van ons.

  • 24 Februari 2010 - 21:21

    Lisa En Koen:

    Ziet er super uit dat Carnaval daar! Word ook een Feestje in Februari met je bruiloft!! Carnaval in Pipa was Top en zijn nu in Canoa Quebrada! Super mooi hier en (ook) lekker warm!! Succes en groetjes aan Evans

  • 25 Februari 2010 - 16:17

    Oma Dot:

    pc had kuren is weer ok.opa weer terug uit zhuis gaat wel weer.leuke foto"swel heel druk.kunnen we al bij je boeken,oma ijs en ik?[grapje] knffl.

  • 28 Februari 2010 - 17:24

    Raymond En Irene Kok:

    Gecondoleerd met je opa.

    Jeetje trouwen te gek hoor! Alvast jullie gefeliciteerd.

    Je hebt het daar prima voor elkaar zo te zien.
    Bed en breakfast,lijkt mij leuk!

    We lezen weer hoe het verder met jullie gaat.

    Groetjes
    Raymond, irene ,jill en senna Kok

  • 01 Maart 2010 - 21:44

    Oom Daan/tante Janny:

    Lieve Jante.Wat een mooi vooruitzicht!!!!!Wat een een geweldig plan TROUWEN!!!!Locatie al gevonden?Voor jou en Evens veel liefs van ons beiden.O.D/T.J

  • 06 Maart 2010 - 09:26

    Yvonne Rehsiepen:

    van harte jante en evans met jullie voor genomen huwelijk,teminste een leuk en spannend vooruit zicht,na het trieste overlijden van opa en mijn fijne oom.wie weet zien we elkaar wel zal ff vet moeten sparen.ik hoor graag weer van je, en hou je staande he dikke kus voor jou en evans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Panama, Bella Vista

panama

Enjoy life... enjoy the moment..

Recente Reisverslagen:

08 Maart 2010

Trouwlocatie

19 Februari 2010

Holanda y Panama

02 Januari 2010

Feliz ano nuevo para todos mis amigos!!!!

14 November 2009

Sister en me @ Panama

23 Oktober 2009

La buena vida en Panama
Jante

Enjoy life... enjoy the moment..

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 477
Totaal aantal bezoekers 106833

Voorgaande reizen:

03 November 2008 - 13 Maart 2009

panama

Landen bezocht: