La buena vida en Panama - Reisverslag uit Bella Vista, Panama van Jante Graaf - WaarBenJij.nu La buena vida en Panama - Reisverslag uit Bella Vista, Panama van Jante Graaf - WaarBenJij.nu

La buena vida en Panama

Door: jante

Blijf op de hoogte en volg Jante

23 Oktober 2009 | Panama, Bella Vista

Hallo allemaal,

Al een tijdje heb ik niets geschreven. Hier dan eindelijk een update.
Het gaat hier super goed. Mijn werk in de makelaardij, voornamelijk verhuur van apartementen heeft zijn eerste vruchten afgeworpen.. Het eerste huurcontract is getekent. Dat betekend mijn eerste commissie!! Na 4 weken werken dus dat is best oke gegaan. Op naar de volgende.

Afgelopen woensdag met een aantal nederlandse dames een drankje gedaan. Zij spreken iedere 3e woensdag van de maand af. En ik was ook uitgenodigd. Was gezellig, weer wat leuke mensen leren kennen. Zondag ga ik met 1 van deze meiden en haar vriend naar de bioscoop met natuurlijk ook mijn vriend. De film Alles is Liefde draait namelijk. Ben benieuwd Panamezen weten natuurlijk nieet wat sinterklaas is en of ze de Nederlandse humor ook humor vinden vraag ik me af.. Maar goed we gaan het zien.

Aankomende zondag ga ik lunchen met een vrouw die hier apartementen voor toeristen (dus korte termijn verhuur) heeft en iemand zoekt die alles voor haar regelt. Via Elizabeth waar ik mee werk heb ik haar leren kennen. Dus zondag met haar bespreken wat we voor elkaar kunnen doen. Dat zou betekenen dat ik dus ook een klein basissalaris zou krijgen. Dat is natuurlijk wel prettig.

Alles gaat hier dus super goed.
Gisteravond met Evens uitgenodigd bij de mensen die mijn eerste apartement gehuurt hebben. Zij verblijven nu voor 1 week hier in Panama (zijn canadezen) en trekken 24 november in in hun nieuwe apt. Zij verblijven nu heel toevallig in het apartementen complex naast waar wij wonen. Dus gister een wijntje gedaan bij deze mensen. Was ook gezellig.

Hoe is het bij jullie? Begint al echt kouder te worden zeker? Wil jullie niet jaloers maken maar hier schijnt de zon, ik ga vanmiddag even chillen bij het zwembad van Veneto.

Ik werk thuis en ben veel onderweg om apartementen te zien etc. Maar vandaag wordt een relaxte vrijdag! Vanaf een uur of 2 chillen bij het zwembed!

Un abraso desde Panama!

  • 23 Oktober 2009 - 18:23

    Juud:

    hey wijfie!
    nou dat klinkt allemaal goed! top dat je ook lekker je draai hebt gevonden. en dat al zo snel. leuk dat je veel mensen hebt ontmoet, gezellig!!
    tja hier begint iedereen weer te snotteren, hahaha! maar tot nu toe mogen we niet klagen over het herfstweer!
    met ons gaat alles goed hoor, volgende week weekje vrij en het weekend samen naar antwerpen, gezellig. izzie logeert bij opa en oma, dus die komt niets te kort!!
    nou meid, we mailen. fijn weekend, geniet ervan!
    dikke dikke kus van javier, juud en izzie

  • 23 Oktober 2009 - 21:20

    Tom:

    Goed gedaan meisje, je eerste centen verdiend met je nieuwe job. We hebben je net gesproken over de telefoon. Ga jij maar lekker chillen bij het bad ik pak nog een herfst zonnetje op de bike. Groeten pap.

  • 24 Oktober 2009 - 09:36

    Turtle Girl:

    Hey Jant,

    Goed gedaan chica! Het klinkt inderdaad alsof je je draai al helemaal gevonden hebt, ennuh Veneto, zucht, lekker hoor! Hier regent het op het moment dus benijd je wel... Oh ja, check out mijn website in the making; www.decommunicatiewerf.nl. Ben nu met de tekst bezig voor de rest dus het begint te komen! Mocht iemand die dit leest communicatieadvies oid nodig hebben, ik ben te bereiken...! :-)

    Kus, Rachel

  • 24 Oktober 2009 - 10:19

    TJ En Marieke:

    Hey Jant!!!
    Wat lekker dat het zo goed gaat! Gelukkig maar. En je eerste geld verdiend, doe je goed!!! Hier wordt het inderdaad kouder en natter, dus we zijn jaloers op je! De verbouwing hier schiet aardig op. Nog één week en dan is alles dicht gemetseld en is het dak ook netjes afgewerkt. Het huis van je ouders wordt ook een plaatje hoor!
    Wist je al dat Jet een meisje gaat krijgen!!! Toch een kleine meid nieuw in de familie!!! Leuk hé.
    Nou geniet lekker van alles daar en we denken aan je.
    Dikke kus van je neef en nicht!!!

  • 24 Oktober 2009 - 12:40

    Yvonne:

    fijn jante dat je er al zo inrold in je job,en leuke nl contacten heb daar, dat maakt het gemis naar familie en vrienden in nl wat minder hoop ik.het ga je goed en ik blijf met je verslag lekker op de hoogde. dikke kus van mij en groet aan je verloofde. take care ynonne

  • 24 Oktober 2009 - 12:52

    Regien:

    Lekkere opsteker,
    dat ruikt naar meer!
    Ook in Panama zal de kachel moeten blijven roken en zo te lezen gaat dat je lukken.
    Vandaag geen ijsjes weer, maar een miezerige herfstdag. Morgen gaat het slot weer op de ijssalon....
    dikkerd, ieniemienie

  • 24 Oktober 2009 - 13:55

    Dees:

    Hi Jante,
    Nou hier miezert t en nie echt gezellig weer hoor! Weer voor openhaard an, glaasje wijn,kaasje, stokbroodje, dikke sokken an en dikke trui...van dat weer dus. Zo, we hebben de kermis ook weer overleefd en..dansen lukt nog steeds en wit is echt vaud op maandag(heel erg smerig naar huis) en harrie kan echt wel dansen en...tja weer een jaar voorbij!
    lekker dat je zaakjes beginnen te lopen en je wat gaat verdienen, lijkt me toch spannend. Als je hier alles bedenkt moet het daar wel willen lukken...en t lukt jou wel! Zo te lezen vind je je draai er al helemaal! Tjee aan t zwembad.....stik jaloers!! Succes met je verhuur..hier is het weer over na deze week.
    Tot mails!!
    gr. Dees

  • 24 Oktober 2009 - 19:38

    Lisa:

    He jant,

    goed bezig hoor, je eerste verdiensten als makelaar zijn binnen ;)
    Ik ben nu nog een weekje in Amsterdam, en dan naar PANAMA!!

    tot snel! xx

  • 24 Oktober 2009 - 22:54

    Yvette:

    Hi sweetie!
    Dat was leuk dat ik je donderdagavond (voor mij nacht) ff sprak! Uiteindelijk waren we om kwart over vijf klaar ;-(
    Dus thuis gedoucht en niet echt geslapen en toen weer aan 't werk! Gisteravond ook niet te vroeg gaan slapen, maar wel 'n beetje "out of it"
    M'n collega die de stukken moest wegbrengen zat gisterochtend om half tien in 't vliegtuig, maar moest er weer uit vanwege stakingen daar! Arme jongen!!! Vandaag had ik 'n vriendinnetje op visite & morgen lekker relaxen! Het weer is hier ff niet zo best, maar ach.. De kaarsjes aan is ook wel weer knus! Leuke verhalen weer gelezen op je site! Succes morgen met je gesprek morgen, zou wel leuk zijn om dat erbij te hebben, toch?
    Ik spreek je gauw weer sweetie, nadat Lisa is geweest! Groetjes aan Evans!
    Dikke Kus van mij XXX

  • 25 Oktober 2009 - 16:45

    Anita En Bram:

    hoi hoi

    Leuk te horen dat het goed met je gaat. Hier was het vandaag nog een lekkere herfstdag met veel zon .Gister naar de laatste campingavond geweest wel vreemd dat je er niet was . Het was wel gezellig nu moeten we weer wachten tot half maart dan mogen we weer. Het is wel weer snel gegaan dit jaar .
    Bram wordt volgende week 7 november 50 Hij wordt een daggie ouder hahaha en dan hebben we een feesie gezellig.Nou ben blij te horen dat de verhuur gaat lopen en heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel succes met je verdere huisies

    Dikke kus van ons allen

    XXXXXXXXXXXXXXX
    anita,Bram ,kevin,rokko en mijn ouders

  • 25 Oktober 2009 - 19:50

    Lex Wemer:

    Wat nu Jante, een beetje makelaartje spelen in een ver land?
    Wellicht heeft Groote Keeten nog iets voor je in petto !!!
    groeten
    Lex

  • 26 Oktober 2009 - 08:23

    Edje:

    Girl, YOU ROCK!
    XXX

  • 26 Oktober 2009 - 13:22

    Henkenkina:

    hey die jante
    we zijn blij dat het zo goed met je gaat je voelt je daar al lekker thuis en met julie sociale contacten gaat het ook prima heel fijn gevoel zeker als je je eerste salaris krijgt toppie hoor julie zien er ook gelukkig uit houwen zo wij gaan de laatste week op de camping in alweer 7 maanden voorbij gaat toch snel he als je het naar je zin hebt we horen weer graag van je groetjes van ons en stuur maar wat van die heerlijke zon hierheen
    doei,doei

  • 27 Oktober 2009 - 11:19

    Marian:

    hoi jante leuk om te horen dat het goed met je gaat en natuurlijk ook met de liefde.
    hier is ook een beetje zon heb de lamellen naar beneden gedaan want nu lijkt me kamer niet zo stoffig. groetjes uit den helder

  • 02 November 2009 - 11:14

    Regien:

    lieve zusjes,
    ik wens jullie mooi weer en heel veel plezier samen!
    dikkerd, Regien

  • 05 November 2009 - 21:51

    Chant:

    Hi Jant, zo te lezen gaat alles goed daar!! Fijn om te lezen, en je eerste centen verdiend. TOP!! Volgens mij is Lisa of gaat Lisa een deze dagen naar je toe, geniet ervan, enne schrijf snel weer wat belevenissen op. Dikke kus Chant

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Panama, Bella Vista

panama

Enjoy life... enjoy the moment..

Recente Reisverslagen:

08 Maart 2010

Trouwlocatie

19 Februari 2010

Holanda y Panama

02 Januari 2010

Feliz ano nuevo para todos mis amigos!!!!

14 November 2009

Sister en me @ Panama

23 Oktober 2009

La buena vida en Panama
Jante

Enjoy life... enjoy the moment..

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 506
Totaal aantal bezoekers 106830

Voorgaande reizen:

03 November 2008 - 13 Maart 2009

panama

Landen bezocht: