Feliz ano nuevo para todos mis amigos!!!! - Reisverslag uit Bella Vista, Panama van Jante Graaf - WaarBenJij.nu Feliz ano nuevo para todos mis amigos!!!! - Reisverslag uit Bella Vista, Panama van Jante Graaf - WaarBenJij.nu

Feliz ano nuevo para todos mis amigos!!!!

Door: jante

Blijf op de hoogte en volg Jante

02 Januari 2010 | Panama, Bella Vista

Hi allemaal!

Wat was het een verrassing he, zwarte piet in Nederland. De verrassing van mijn moeder en mij was goed gelukt. Wat was het gezellig om weer even in NL te zijn. Ik ben alweer 3 weken terug in Panama. En kerst en Oud & Nieuw zijn alweer geweest.... De tijd vliegt.

Onze kerst was super. We hebben thuis gevulde kalkoen gemaakt, die echt super goed gelukt was. En hadden de 24ste een feestje bij vrienden van Evens thuis. Haitiaanse kerst dus. Was erg gezellig. Tweede kerstdag doen ze hier niet aan maar wij gaven op deze dag salsales aan een stel Nederlanders hier in Panama. Een erg geslaagde avond. Het was een verrassing voor de jarige op deze avond.

Oud & Nieuw eerst thuis gegeten en vervolgens. Heb ik Leo opgehaald. Dit is een vriend van mijn tante Karin. Hij is een maand aan het rondreizen en was nu in Panama City, dus vierde hij met ons O&N. Met z'n allen naar een Haitiaanse feestje... dat we aankwamen was het stil. Maar later kwamen er nog een paar vrienden en uiteindelijk was het echt super gezellig. Zie pics. Ook voor Leo een totale verrassing O&N in Panama tussen de Haitianen.

Ook de afgelopen weken veel bij het Bed en Breakfast Dos Palmitos geweest en toeristen de weg gewezen. Dit B&B is van een Nederlandse en vroeg mij of ik tijdens haar vakantie het een en ander waar wilde nemen in het B&B samen met haar Manager. Die spreekt alleen spaans. Dus ze wilde graag een Engelstalig aanspreekpunt voor de klanten. En dat ben ik.
Was super leuk om te doen. Deze week nog een aantal keren heen en dan komt Angeline de eigenaar weer terug.

Deze dagen was het werk rustig. Weinig mensen die rond de feestdagen opzoek gaan naar een appartement.
Maar vanaf aankomende week gaat het hopelijk weer wat aantrekken.

Groetjes en tot mails!

• 02 Januari 2010 - 17:20

Turtle Girl:

Feliz ano nuevo Jante! Heb je gemist dit jaar met O&N, super dat je even belde. We gaan snel skypen! En groetjes aan de mannen.

x

• 02 Januari 2010 - 17:20

Turtle Girl:

x

• 02 Januari 2010 - 19:43

Melanie:

Ha die Jante!! Gelukkig nieuwjaar!! Er zijn weer mooie fotos gemaakt zie ik!! Gave jurk!!

Groeten uit het Sandepark!

• 02 Januari 2010 - 20:28

Tom En Wilma:

Feliz ano nuevo, Jante, Evens en Victor. Leuke foto s Jant. Jullie hebben het erg gezellig gehad zo te zien met oud en nieuw, ga je zo weer even bellen. Dikke kus van ons.Pap en Mam

• 02 Januari 2010 - 20:31

Mama:

O ja mannen de overhemden staan jullie erg goed.....

• 02 Januari 2010 - 21:21

Lisa:

He Jant,

Gelukkig nieuwjaar!
    zie dat je je goed vermaakt hebt met de kerstdagen en oud&nieuw. Wij zijn nu onderweg naar het zuiden, gaan straks de bus in..

Dikke kus

• 02 Januari 2010 - 21:25

Regien En De Mannen:

gelukkig nieuwjaar

wat een kanjer van een kalkoen zeg!
    leuke foto's, ziet er errug gezellig uit.
    veel liefs

• 03 Januari 2010 - 10:30

Yvette:

Hi dushi!
    Leuk weer je verhalen over kerst en O&N te lezen! Die kalkoen ziet er errug om te smullen uit idd... Wens Evens & jou een heel mooi, romantisch, gelukkig & gezond 2010!
    Spreek je gauw weer!
    Dikke Kus,
    Yv

• 03 Januari 2010 - 11:30

Yvonne:

happy new year jante en evens,in goede gezondheid en geluk.hier in winterberg hebben we met kerst vol op geskied en was super druk.ik kijk uit naar je volgende reisveslag.kus van je tante yvonne

• 03 Januari 2010 - 15:13

Henk En Kina:

hey die jante
    wij wensen jullie een gezond goed en liefdevol 2010 ziet er erg gezellig uit op de foto,s het was hier in holland ook erg gezellig met oud en nieuw
    alleen wel een paar graden kouder brrrrrrrr
    dikke knuf van ons

• 04 Januari 2010 - 09:43

Cindy:

Hey Jant,

Jij ook Happy New Year!!! Leuke foto's van jullie samen.
    En wat leuk dat je ff kon helpen bij de B&B!
    xx Cindy

• 04 Januari 2010 - 19:51

Chant:

Hi Jant,

jurk staat je goed!! ;-) Happy Newyear!!! 2010, wat zal het ons gaan brengen?? Enne wat gaan we voor deal maken voor 2011, hihi. Nou zo te zien aan de foto's ben je de feestdagen goed doorgekomen, Je kalkoen zag er goed uit!! Nou geniet verder, enne wie weet tot snel!! KUS

• 05 Januari 2010 - 13:48

Lolke En Mieke:

Jante heel veel geluk en gezondheid voor jou en je vriend in 2010.

groeten Lolke en Mieke

• 10 Januari 2010 - 15:54

Jay-Luca En Edith:

Gelukkig Nieuwjaar nog! Liefs van ons. xxx

• 01 Februari 2010 - 12:26

Anita Meppelink:

Hoi Jante, wat een ontroerend afscheid van je opa. 'k Moet er telkens aan denken. Veel sterkte de komende tijd.
    Kus van mij.